21 март 2010

Първа Пролет с черен щъркел...



Странно, но факт...
Видяхме днес ето това голямо пиле - Черен щъркел било!
Според традицията - щом сме видели щъркел, сваляме мартениците и ги закачваме на плодно дръвче. Преди да видим този Черньо, видяхме поне още 5 нормални бели щъркели. Летящ, ядящ и спокойно стоящ...
Всичко било на хубаво!!!
Да ама след това и тоз красавец...
Сега се чудя как да тълкувам това...
Дали като да видиш "Бяла лястовица" или като "да ти мине Черна котка път"...

Хайде свалайте мартениците!!!
Поздрави на всички и успешна седмица ви желая!
Нека да ни е на късмет тоз Черньо!!!

8 коментара:

  1. Е, това е страхотно!!! Никога, никога не бях виждала, какво ти виждала, аз и не подозирах, че може да съществува нейде ЧЕРЕН щъркел!?
    ...
    О, Лю, много ме радва снимката ти, пък била тя и на такъв мургавелко! Липсват ми щъркелите, все ми липсват... По детски някак ми стана пролетно сега!:)
    Поздрав и благодаря за споделянето!

    Аглика

    ОтговорИзтриване
  2. Аглика, благодаря ти много за визитата и за коментара!
    Съвсем случайно го видяхме този Черньо... Дори преди това говорихме с мъжът ми, че той по-рано същия ден, бил видял черен щъркел. Аз не му вярвах и буквално след няколко минути Хоп ето го и него... Ние пътувахме с колата, а аз държах апарата в ръце с надеждата да видя и снимам щъркел.
    Ако снимам и от другите, белите щъркели, ще я покажа специално за теб!

    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване
  3. къде ги видияхте тия негри мадам ;)?

    ОтговорИзтриване
  4. Тоз негър го видях между с. Войнягово, Карловско и с. Баня/вече град/, има един рибарник там. Разхождаше се из тамошните храсталаци...

    ОтговорИзтриване
  5. Аз вчера видях черен щъркел в покрайнините на град Хасково. Много впечатляващо. Когато разказах, не ми повярваха и затова влезнах в нета да проверя. Сега ми е по-спокойно, не съм виждала само аз черен щъркел, а за Европа прочетох, че са около 6000 общо. Гнездят на 20-25 метра височина, моногамни са и на 80 кв.км. има по една двойка.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря много за комнтара!
    Вчера минахме по същия път и коментирахем точно този черен щъркел... Него естественно го нямаше... Сега след една година, мога да кажа, че този щъркел беше за нас като "да ти мине Черна котка пътя"... На нас не ни донесе късмет...
    Уви...
    Дано на вас бъде на късмет...
    Все още не знам как се тълкува виждането точно на Черния щъркел...
    Поздрави и благодаря за оставения коментар!

    ОтговорИзтриване