27 февруари 2010

Блогър вече Една година!

Ето, че днес дойде ред и на моя блог да отбележи първата си годинка!
Първия, който направих беше: Дивечът на моята трапеза, а след това добавих и останалите...
С течение на времето, аз променях визията му няколко пъти, до момента в който той придоби този си вид.
Този блог беше и причината аз да залитна и в посоката Фотография. Това ми е било страст от както се помня, но сега се опитвам да разгадая тайните и... Едва ли това ще стане, но поне ще ви показвам пътя по-който вървя.
Моите първи снимки, сега като ги гледам ми идва да ги изтрия... Но тогава, на онзи етап, за мен те са били ценни. Оставям ги като архив, за да видя един ден дали има еволюция или зациклям на едно ниво.

Радвам се, че се престраших тогава и направих първата крачка.
Тук намерих много нови хора-личности, пъстри, интересни, с невероятни виждания!

Благодаря на всички вас, че ви има!
Благодаря ви, че ме приехте и станахте мои приятели!
Благодарение на вас, аз се старая всичко, което показвам, да е по-добро от предишното.

Надявам се, че показаното от мен ви харесва, и понякога предизвиква широка усмивка на лицата ви.

Нямам конкретна снимка по повод Първия Рожден ден на блога ми, за това ще сложа една от последните, които съм направила. Избирам тази, защото виждам символика:
Една капка - Една година!
Заглавието, което сложих на този кадър, още вчера беше: Хармония
Когато човек прави всичко с желание, тогава той изпитва щастие от това, което прави и е в хармония със себе си!
Бъдете здрави и щастливи!

11 коментара:

  1. Честит празник, Любе! :)
    Хармония, любов и вдъхновение ти желая, с които да продължиш напред и продължаваш да твориш!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Евка!
    Хармония, любов и здраве за теб и за всички, които обичаш!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито, Люба! Още 100 години блогване! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дани, благодаря ти много!
    Чак до 100 години, едва ли ще го докарам, но ще се постарая! Дано не ми мине меракът и бъда сред вас!
    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито Кемерова
    Да си ни жива и здрава
    Всъщност интересна фамилия

    ОтговорИзтриване
  6. Честита годинка, но ти пожелавам още десетки празници!
    Поздрави
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  7. Valkocompany, благодаря много за пожеланията!
    Чак пък Интересна фамилия... Защо?

    Пепеляшка, благодаря ти и на теб!

    Поздрави за всички вас!
    Трогвате ме с милите си думи!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита годишнина! Бъди винаги в хармония със себеси и следвай мечтите си :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря много, Диана Кралева!
    Добре дошла в моето пространство!
    Аз тайно си се любувам на твоите кадри!
    Има какво човек да научи от теб!

    Щастие и късмет и на теб желая!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Честита годинка! Радвай ни и занапред с красиви и хармонични снимки.

    ОтговорИзтриване