26 януари 2010

Студ ли?

Студено е, ДА!
Обаче аз си отгледах Пролет в саксия!
Миналата година си купих минзухари, запазих ги и тази година те ми се отблагодариха с ето тази нежност... Да си призная, доста се съмнявах, че ще цъфнат... Обичам цветята много, но напоследън избягвам да си купувам стайни. Колкото и да не искат грижи, не е така. Голям ангажимент са ми, особенно лятото, когато сме по почивки.
Отделно и детенце си имам, кото се грижи за тях... Къде с вилица, къде с ръце, яко ги оправя... Имам доста уморени от нея!

4 коментара:

  1. Невероятно красиви са !
    И аз имам две дъщери и много цветя, но покрай мен като малки започнаха да се грижат и да ги обичат....а като порастнаха вече, май рядко ги забелязват.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Пепеляшка!
    Тези дни ще показвам снимки с минзухари...

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво!Създала си им подходящи условия ,за да цъфнат точно сега.... :))
    Моите лаленца са на терасата и за сега не се очертава скорошно появяване.

    ОтговорИзтриване
  4. Явно да, обаче не цъфнаха всички луковици... Не знам защо, може би само старите...
    Имам и нарциси, които растат само на листа. И тор слагам и пак нищо... Май са хибридни и грижите ми ще са напразни...

    ОтговорИзтриване