27 ноември 2009

Проект: Подарявам Коледна картичка!


Под въздействието на предстоящите Коледни и Новогодишни празници, ме е обхаванала еуфорията на Коледното настроение!
Започнах с експериментите на тази тема!

Това е поредния!

Проект: Подарявам Коледна картичка!

Всеки, който има желание, нека развихри въображението си в тази посока!
Като за начало аз подавам щафетата към:

Златина
Дими
Aquawoman
Aivanova
Краси
Кеми
Гери
Лилито
Ева

Ще се радвам, идеята ми да има повече последователи!
Можем за всеки празник да попълваме колекцията.
Срокове и ограничения НЯМА!

Пожелавам много вдъхновение на всички!

ПП: Дори и не предполагах, че идеята ми ще се приеме така добре!
Благодаря ви много!

Всички, на които идеята им допада, нека се включат!
Чуствайте се поканени!

22 коментара:

  1. Кемерова, чудесна инициатива, мерси за поканата. Само че като гледам твоята картичка направо ме хваща срам :)) Обещавам да се включа тези дни, само да не ми се смеете много :)))

    ОтговорИзтриване
  2. :) Ще се пробвам, ама...
    Ще ти дишаме праха, знам си аз! :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Ееее, стига де...
    Не се състезаваме. Просто идея за нещо интересно.
    Лека вечер ви желая и много идеи!

    ОтговорИзтриване
  4. инициативата е страхотна.....ще поработя тази вечер....обаче мисля да дам и малко бонус.... :)

    ОтговорИзтриване
  5. Eее, Кемерова много си вдигнала летвата.Необещавам нищо,но..;-)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна идея, благодаря ти!
    Ще се включа с голямо удоволствие, но за срока на изпълнение не гарантирам...скоро ще опитам да измисля нещо интересно по темата!
    При теб нещата стават все по сериозни и красиви, браво, изпълнението и идеята са невероятни, най-искрени поздравления за тази красота!Семпло и ефектно, истинско Коледно настроение носят кадрите, които си споделила с нас!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря :) Отговорих веднага на приятната задачка :)

    ОтговорИзтриване
  8. Всички сте се справили повече от прекрасно!
    Радвате ме много, с това че приехте идеята ми така добре! Благодаря ви много!
    Скоро ще има още!

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. обмислям нещо все още, инициативата ти е повече от чудесна:-) исках да ти оставя нещо свое, наскоро писано - северното сияние в страната на дядо коледа
    http://angprotempore.blogspot.com/2009/10/aurora-borealis.html
    в края има линк към готови форми за картички, в които да се ъплоудне собствена снимка:)
    имах идея и все още я имам, но нямам толкова време да събера аватарите на блогуващите чудесници в колаж, който да рамкирам коледно и новогодишно. нямам против някой да поеме идеята за обща такава картичка на блогърското братство предновогодишно:)))
    поздрави и успехи:-)

    ОтговорИзтриване
  11. Приказно красиво!!!

    Идеята ти, Люба е чудесна: ще предизвикам и аз въображението и способностите си!

    Поздрав и :-)

    ОтговорИзтриване
  12. Angie, радвам се, че се включваш и ти!
    По-късно ще погледна това, за което пишеш.
    Поздрави и успешно справяне с проекта!

    Дими, радвам се, че и ти ще се включиш!
    С твоето въображение, представям си, какви красоти ще ни покажеш!

    Определено за мен е много завладяващо и разтоварващо, направата на една картичка! А когато включиш и въображението, стават невероятни неща!

    Поздрави и много усмивки от мен, за вас!

    ОтговорИзтриване
  13. аз съм малко объркан. Гледам, че много хора се радват на предложението, но аз не разбрах какво трябва да се направи! Може ли малко информация?

    ОтговорИзтриване
  14. Проект на Коледна картичка!
    Правим и споделяме с останалите. Направата е по избор, само снимка, обработка с Фотошоп или без... Кой както иска, без ограничения!

    Имали сме и други проекти, например: Гледката през моя прозорец!
    Погледнете етикет: Проект

    Ако ви допада и на вас, можете да се включите!
    Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  15. Форумът бг - мамма вече има такъв проект. Там сме се събрали над 50 момичета и вече поредна Коледа си разменяме картички от различни държави.
    има и инициатива за пращане на коледни картички по домовете за деца лишени от родителска грижа!

    ОтговорИзтриване
  16. Teddie, дай линк към темата.
    Може и да се включим.

    Поздрави и много Коледно вдъхновение на всички!

    ОтговорИзтриване
  17. Кемерова, готова съм, е не толкова елегантна като твоята, но за първа коледна снимка става!
    Благодаря, че ме включи кам проекта та да почувствам, че идва Коледа!
    Моята работа можеш да видиш на http://kemikemikemi.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  18. Кеми, много ти е хубава картичката!
    Невероятна е даже!
    Не остана време до Коледа! И ако не сега, то кога можем да се развихрим да творим? Сега е времето, когато можем да изпълнм всички щури идеи и да се пренесем поне за малко в отминалото за нас ДЕТСТВО!
    Весел ден и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  19. С огромно закъснение ...ще се опитам да се реванширам.Хареса ми идеята .И много ти благодаря ,че си ме включила!
    Поздрави,вече Коледни!

    ОтговорИзтриване
  20. Краси, радвам се, че и на теб ти е допаднала идеята!
    Очаквам и твоята картичка!
    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване