24 октомври 2009

Тази нощ ще спим с един час повече...

Винаги ми е било супер странно това местене на стрелките. Вярно сегашното връщане с един час назад е добре дошло. Хубаво е да станеш с цял час по-късно...
Пролетното си е доста неприятничко. Ранното ставане, направо ме убива...

"Целта на преминаването от лятно към зимно часово време, освен чисто икономическа полза (пести се осветление), има за цел да осигури на организма ни повече светлина и съответно да повиши активността ни." Цитата е от ТУК!

Сега ще настане едно пестене на електроенергия... Направо да се чудим защо постоянно повишават цените на тока...
И ще има да се препичаме на слънце... Само да не забравим да се намажем с крем против изгаряне!

От тук нататък започва студ, вятър, сняг...
Предстоят ни и едни от най-хубавите семейни празници, които очакваме с нетърпение.

2 коментара:

  1. Миналата година нали обсъждаха в ЕС да отменят смяната на времето, защото стресирало за 2-3 дни организма :)) Не знам кой се стресира толкова, на мен лично никога не ми е пречело, дори е забавно :)
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Има страни, в които не се прави тази смяна на времето... Едва ли те са по-спокойни...
    То не, че и на мен ми пречи особенно, особенно сега, когато ще ставам с 1 час по-късно.
    Весела неделя и успешна нова седмица от мен!

    ОтговорИзтриване