07 септември 2009

...идва есента


Колкото и да не ми се иска, всичко започва да напомня за есента...
Дъждовете, захлаждането/да не кажа рязкото застудяване/, първите пожълтети листа по дърветата, първите кестени накапали по земята, 15 септември, смяната на времето...
Идва края на любимия ми сезон... Топлите дни май свършиха. Искаше ми се още малко слънце, но... Дано да греша!
Хубаво лято беше, но идва есента! Астрономическата есен настъпва на 23 септември. Ми чакаме я, то имаме ли избор? Тя може да бъде много красива, топла, слънчева и с прекрасни цветове. Надявам се, да се смили над нас, и да отпусне още малко слънчеви лъчи. Сезон изпълнен с ухание на узрели плодове, страхотен жълт цвят на всякъде около нас, есенните листопади...

Дано да има циганско лято, че нещо рано ми се вижда да прибираме летните дрехи.

Дали има имейл за връзка с есента?

2 коментара:

  1. Есента е красива,но извън очетранията на сивия град.Всичко зависи от нагласата на човек.Зимата се оплакваме от студа и поледиците,лятото от жегите.

    ОтговорИзтриване
  2. Всеки сезон е красив! Да!
    Щем не щем, есента си идва. Ще трябва да се настройваме за нея.
    А есента в планината е неповторима!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване